Από την Καρδίτσα, στο «αλπικό τοπίο» της Λίμνης Πλαστήρα

Το σκηνικό κόβει την ανάσα στο 4ο ετάπ του ΔΕΗ Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας, που τερματίζει στη Λάρισα, και παρά το ότι τεχνικά φαίνεται το πιο βατό, σίγουρα είναι από τα πιο συναρπαστικά σε εναλλαγές

Το 4ο ετάπ του ΔΕΗ Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας θα εκκινήσει από την πόλη της Καρδίτσας, για να τερματίσει στη Λάρισα, ακολουθώντας νοτιοδυτική κατεύθυνση, προς το χωριό Μητρόπολη το οποίο και σηματοδοτεί την είσοδο του γκρουπ των ποδηλατών στην ορεινή ζώνη της περιοχής, μόλις 15 χιλιόμετρα μακριά από την Καρδίτσα.

Οι ανηφόρες ξεκινούν από το χωριό Μοσχάτο που είναι χτισμένο στα 450m, και αποτελεί είσοδο για την λίμνη Πλαστήρα.

Την εναλλαγή του τοπίου στην διαδρομή, σηματοδοτεί πλέον, η εμφάνιση της Λίμνης την οποία οι ποδηλάτες θα έχουν στα δεξιά τους, και δεν θα χορταίνουν να απολαμβάνουν μέχρι... και τον Άγιο Αθανάσιο και την Καστανιά, όπου στις ανηφοριές της θα γίνει ένα από τα ομορφότερα και θεαματικότερα σπριντ ανάβασης.

Πρόκειται για το πιο βατό ετάπ του Γύρου από πλευράς τεχνικών απαιτήσεων, παρόλο που σκαρφαλώνει στα 900m ψηλά που βρίσκεται η Τεχνητή Λίμνη Πλαστήρα, ένας, από τους καλύτερους προορισμούς για ποδηλατικές αποδράσεις.

Το πελοτόν θα κινηθεί κατηφορικά προς τον θεσσαλικό κάμπο, περνώντας έξω από την πόλη της Καρδίτσας. Διασχίζει τους Γοργοβίτες, τον Παλαμά και αλλάζει πορεία έξω από την κωμόπολη της Φαρκαδώνας σε υψόμετρο 60m, στρίβοντας δεξιά, με κατεύθυνση πλέον την πόλη της Λάρισας.

Από εκεί σκαρφαλώνει λίγο ψηλότερα για το σπριντ ανάβασης που θα γίνει στην πλευρά του προφήτη Ηλία.

Στη συνέχεια οι ποδηλάτες διέρχονται από τον Τύρναβο τον 3ο μεγαλύτερο δήμο του Νομού Λαρίσης, όπου γίνεται ένα πολύ δυνατό σπριντ ευθείας, με την συμμετοχή κόσμου στο σηματοδοτημένο σημείο του σπριντ.

Από εδώ οι προπορευόμενοι ποδηλάτες απέχουν πλέον 16 χλμ από την Λάρισα.

Μέσω της Γιάννουλης, μπαίνουν στην πόλη της Λάρισας όπου διέρχονται μία φορά τη γραμμή τερματισμού σε ένα σπριντ ευθείας, το οποίο θα απολαύσει ο κόσμος που αναμένεται να κατακλύσει τα fan zones!

Ακολούθως διασχίζουν την πόλη, με ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες, για να εισέλθουν αμέσως μετά, στην περιφερειακή οδό της πόλης η οποία οδηγεί στον τερματισμό που βρίσκεται μπροστά από το άγαλμα του Ιπποκράτη στο Πάρκο Αλκαζάρ.

Σάββατο 30 Απριλίου /4ο ΕΤΑΠ: Καρδίτσα – Λίμνη Πλαστήρα – Λάρισα = 174,0 χλμ
Διαδρομή: Καρδίτσα, Μοσχάτο, Λίμνη Πλαστήρα, Αγιος Αθανάσιος, Καστανιά (σπριντ ανάβασης), Γοργοβίτες, Παλαμάς (σπριντ ευθείας), Φαρκαδόνα, Προφήτης Ηλίας (σπριντ ανάβασης), Τύρναβος (Σπριντ ευθείας), Γιάννουλη, Λάρισα (σπριντ ευθείας), Γήπεδο Αλκαζάρ.